Dianne Collins gondolkodó, médiaszemélyiség, a Kvantum Gondolkodás megalapítója
Kikből áll az új mainstream? Mit akarnak? Mit tudnak? Melyek a gazdasági,
társadalmi és politikai célkitűzései ennek a hirtelen kiemelkedő irányzatnak?
Megmondom, miért kellett megírnom ezt a cikket. Találkoztam egy jelenséggel, amit
világgá kell kürtölni. Van egy bimbódzó kis underground történet, aminek ideje felszínre
törni. Valójában meglep, hogy a marketing szakemberek, az üzleti vezetők és politikai
stratégák nem vették még észre. Elképesztő.
Rádió és TV interjúk százain vettem részt az elmúlt három évben, és legalább dupla
annyit készítettem elő, úgyhogy fel kellett tennem a kérdést: a tapasztalatok, amit
ezekben a műsorokban szereztem, vajon szolgáltak valami nagyobb célt? Mi az, amit a „The Force“ megmutatott? Közel 300 interjúval és 900 adással később a felismerés nem
annyira megdöbbentő, sőt, talán nyilvánvalónak tűnhet- mégis meg kell osztanom: